19.05.2014

Moday huhhei! Har varit hittills sommarens varmaste dag med 30 grader, vilket jag dock inte fick uppleva eftersom jag satt på jobbet i en skrubb och gjorde s-bankens skolningsuppgifter.. Åskan som slog till mot kvällen var jag däremot med om, höhö.
 
Söndagen var vi på tävling och ska nog ta och lägga upp några bilder här om någon dag. I 110cm klassen var vi felfria allt tills sista hindret i omhoppning, det förbannade sista hindret alltså! ;) 120cm klassen var nog antagligen vår bästa bana hittills, vilket jag är happy över! Kom lite krånglit och "tållåt" till en oxer så fick en bom med där, och tydligen fick vi lite övertid också vilket jag tyckte var lite konstigt men det har nu egentligen ingen betydelse sist och slutligen haha. Finaste lillkillen har jag i alla fall! 
 
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt du e :p

2014-05-20 @ 16:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0