30.01.2014 Skoltrött

Orkade inte gå till skolan till 8 idag, vilket egentligen var tur eftersom vi tydligen inte hade någon lektion i varje fall? Ganska dumt att man inte kunnat meddela om saken, tänk de stackarna som gick till skolan och sedan fick konstatera att det inte var någon lektion. haha, jag har ett sjätte sinne, tänk vad tur att jag inte släpade iväg mig i morse! 
 
Sedan senare var jag no en stund på en lektion och surfade på nätet, och det var den skoldagen.. Väldigt viktigt alltså.. 
 
Vi har alla fått en riktig "skollejdå" och snart så får vi se om någon av oss (jag, anna, annalina) kommer gå ut ur denhär skolan med något betyg alls haha. Ser dåligt ut för tillfället eftersom vi har lite andra framtidsplaner egentligen, än att slösa tid i denna skola. Jag menar, vi gör faktist ingenting. Helt totalt onödigt. 
 
Så, det jag egentligen ville säga var att skoltrött är bara förnamnet. Och att vi har det tråkigt i skolan. Så, thats it!
 
Nu ska vi iväg och äta hamburgare, mmm! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0