22.01.2014

Idag har jag varit väldigt produktiv om man kan säga så?! Eller ja, först försov jag mig till skolan faktist, men vi hoppar över den delen haha.. 
 
Åkte hem och skötte hela stallet, red Allu och for sedan på träning med Rino. Okej nu när jag skrev upp allt sådär så låter det ju inte som jag gjort typ något alls, men det tar ju faktist sin tid med alltihopa! Körde tillbaka till Vasa direkt från träningen och här sitter jag nyduchad och väntar på att få något att äta. Haha.
 
För övrigt så är jag supernöjd med min häst. Båda alltså, men nu syftar jag på Rino idag. Roligt och ännu mer motiverande när man märker att framsteg sker och saker som aldrig skulle ha lyckats ett år sedan lyckades idag. Happy! 
 
Löjligt töntigt glad
 
Så ska vi ju inte glömma att idag är det Emmas födelsedag!! 
 
Happy birthday rakas <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0