20.01.2014

Måndag, veckans roligaste dag. Haha, men faktist så kommer ju paradise hotel ikväll igen så något roligt med denna dag ockå! 
 
Satt i skolan och möglade hela dagen utan att veta vad lärarna pratade om och utan att göra något annat än surfa på nätet. (Normipäivä alltså) Men, tänk förr i tiden, då man inte hade internet på telefonen, man måste väl bara följa med då, och blev liksom tvingad att lära sig?! Man hade ju inget annat att göra än att lyssna?! Nu sitter man okoncentrerad i 5h och om läraren skulle frågat mig vadsomhelst om vad hon sagt skulle jag inte kunna svara. Sorligt. Men kanske det är bara jag? Kanske alla andra lyssnar på? Njaah...... haha. 
 
Mamma skickade för en liten stund sen denna bild åt mig;
 
 
Rino hade tydligen varit glad och bockat en massa då hon longerat honom nere på åkern, haha. Sötkille! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0