21.11.2013

Oj. Inte är det väl jag som är 15 uppgifter efter i kostnadskalkylering?? Det kan väl inte vara möjligt? Haha. Nåh.. Kör med det mottot som alltid tidigare - ingen skillnad på vitsord bara man klarar kursen/skolan. En snäll lärare sa dessutom en gång att arbetsgivarna ändå inte ser på vilka vitsord man fått, utan att de ser nog mest bara på att man fått sin examen. Så det låter ju helt bra eller hur? 
 
Har aldrig varit duktig på siffror och sådant så jag är inte förvånad över hur svårt jag har det med denna jävla kalkylering. Och matematik. Tack gode gud att vi inte har haft matematik mer än en kurs på ettan!! Haha.
 
Gå nu inte och tro att jag är helt värdelös i skolan och inte gör något, sitter och skiter i mina uppgifter och aldrig lämnar in det som ska lämnas. Nejdå, jag brukar nog kunna sköta mig för det mesta!
 
Annar så är det superduper tråkigt här i vasa på vardagarna. Så, så, så tråkigt. Tur det är fredag imorgon!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0