16.22.2013

Hej! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva eller vad jag har för ärende... 
 
Har inte sett värst mycket av dagsljuset idag efter som jag har jobbat allt från morgon till kväll, phuh. Lyssnar på gamla godingar och försöker komma ihåg sånger jag lyssnade på förr i tiden. Konstigt hur man lyckas glömma bort sina förr-i-tidens favoriter? 
 
Annars så inget nytt. Kom bara på att jag ska ha en presentation på engelska om.. Ööö.. Ja? I alla fall så på måndag ska jag ha klart powerpoint och låtsas veta vad jag pratar om, haha.
 
Har hängt med Emmi hela dagarna i jobbet och kan bara konstatera att hon är guldvärd. Ungefär. 
 
I Cypern med Emmi 2012
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0