06.11.2013

Crazy workout idag igen, woopwoop! Så dag 3 av hälsosammare livsstilen är avklarad. Fast nu funderar jag nog på allvar på att öppna chokladplattan och mumsa i mig några bitar namnamnam......
 
Ska skryta hur duktig jag varit idag också - har först varit världens duktigaste elev och varit rekordmånga timmar i skolan (6 rättare sagt) och därefter ätit värsta broilersalladmåltiden. Och nu värsta gympasset. HUH vad sjukt att vara såhär hälsosam!
 
Nu kommer det Johnny Depp på tv så tror det blir några välvalda chokladbitar och lite ögongodis... Ja oops, vad var det jag sa igen om hälsosamt och världens duktigaste osvosv? öhöhöh. Men bara liiiiiite choklad kan väl inte skada ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0