27.05.2013

Helgen är över, vilket är ganska skönt för det har varit en massa program och resande hit och dit, hehe.
 
Lördagen åkte vi iväg till Iisalmi och hoppade 110cm för unghästar eftersom Kalajoki tävlingarna blev inhiberade som jag gissade. Ingen onödig resa blev det eftersom Rino var hur duktig som helst och hoppade banan med endast ett litet pet då det blev lite trångt... Borde ha vetat att när det är normal avstånd för vanliga hästar blir det lite knappt för oss, haha, så lite mitt fel och onödig rivning alltså! Så en väldigt väldigt duktig lill-kille. 
 
Så igår, på söndagen åkte jag med till Vasa på tävlingar, som turist då bara. Var riktigt roligt att bara "vara med" för en gångs skull. Senare hemma motionerade jag ännu hästarna, hoppade med A och han var ganska... Vild, haha. Finis-hästar! Kommer få bilder från iisalmi, så ifall det finns några bra kommer de nog fram här ockå!
 

Sagohästen =) Tack för bilden Nike!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0