Gonna push it to the limit, give it more

Imorgon är det lönedag och därmed ska jag börja spara! Har shoppat en hel del nya hästsaker senaste tiden.... Ridbyxor, två schabrak, benskydd, ett täcke, hästshampo, jacka, nu bara på några veckor. Eheh. Men det är ju inte att slösa, utan att investera........
 
Men så vill man förstås bara ha en massa fina greijer åt hästarna!? Har blivit galen och kan inte gå och rida med t.ex. blåa benlindor och brunt schabrak, det måste ju liksom matcha. Tror jag har blivit mer skitso här än vad jag är med mina egna kläder, hästarnas utrustning ska vara rent och gå ihop, men jag själv kan gå runt och se ut som en groda. 
 
Så sådant idag. Imorgon slipper jag hem från vasa och har faktist ett ledigt veckoslut framför mig- (inget prismajobb alltså) Ska bli riktigt trevligt, så en ordentlig ledig, hästig helg för min del!
 
Lilla virsingen. Efter regn kommer solsken, så snart ska vi skina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0