Årsresumé 2012 Jan-Feb

NUUU, är jag sådär passligt laddad för en Årsresumé av 2012! Ska söka mig tillbaka i arkivet lite och leta fram bilder från hårdskivan också så ska vi se vad jag riktigt hållit på med all the time? 
 
Januari
Vi firade ett suddigt nyår i Vasa med vårt gäääng.
Såkallade "kuusenkaatajaiset" ordnades av min arbetsplats. Gratis mat och dricka. Det var den kvällen Laura tyckte "ända som fattas är en vinflaska" och vips tog det en minut och en flaska var på bordet. Synd att det inte lämnade där vid "en flaska"....
Red i härlig vinterväder. 
Kunde åka till Lemus då jag ville.
 
Skrattade åt katter. Minns ni denna? HAHAHA vilken goding
Modellerade för annalina tillsammans med min älskling
 
Februari
 
Vad tur att jag inte tappade bort mig i Vasa! Pampasveckan it was...
Var gullig i vinterkylan
Frös i vinterkylan. 
 
Ja, detta var ju tyngre än jag trott. Får ta och fortsätta någon annan dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0