And I find it kind of funny, I find it kind of sad

Ska avreagera mig lite nu, varför handlar allt nuförtiden om träning, kost, proteinpulver och fettförbränningspiller, + ännu mera träning? 
 
Det finns annat liv än träning och proteindrinkar, man behöver inte skriva överallt hur duktig man varit kl 3 på natten då man stigit upp och åkt till gymmet och VÄNTAT på att dörrarna ska öppnas. (WOOOW) Så tränar man såsåsåså håårt att oioi vad benen krampar men en SÅÅÅ skön känsla efteråt. Jaaa, en supersexy bild i korta tajta träningsshorts, måste lägga på instagram!! Och jes, nu orkar man lyfta 30kg istället för 25! Hurrey hurrey, idag var jag 3h på gymmet och senare samma dag på 1½h powerwalk. Ska uppdatera facebook med hur duktig man varit. Och nu är det ju ett MÅSTE att ta en proteinstång efteråt och äta en massa proteinpulver, annars är allt i onödan, och så måste jag ju göra en aaaaasgod sallad med en massa hälsosamma ingredienser namnam. Ska nog ta och blogga om den hälsosamma dagen på samma gång jag äter, så får jag lägga upp alla bilder där också!  
 
Ärligt talat. SLUTA. Är så trött på att alla vill ha sådan bekräftelse över hur duktiga de varit. Tala minder å dzer mejr så merkker noo ader å!!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Emma s.

Haha ja haldä så mee! he haldä jo heilt på å spårar fö foltsi...

Svar: bra tå int e er bara jag... :D
JJou

2013-01-19 @ 12:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0