30.01.2013

I brist på annat fyller vi på med en lista!
 
HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat två personer åt gången: Tror inte det..
Varit kär: Ja
Förlorat någon speciell person: Inte direkt nej? 
Varit deprimerad: Nejdå
Varit så trött att du somnat sittandes: Haha ja, kommer ihåg en gång då jag vaknar mitt på timmen av att  henkka ropar "hakola! Hakolaaaa!!" 
Brutit ett ben? Nej
Gjort nåt du ångrar? Antagligen. Inte ändå något som jag direkt kommer på? Man ska inte ångra något har jag ju sagt.
Hoppat Bungee Jump? Jaaa! 
Ljugit för någon du tycker om? Kanske lite.. Någon gång... Något smått.. 
Ätit en hel tårta? SÅ snål och hungrig har jag inte varit (än åtminstone)
Gjort bort dig offentligt? Händer väl med jämna mellanrum.
 
 
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Nej
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Hur många barn vill du ha i framtiden: 2-3
Har du några husdjur?: För tillfället kan jag säga att mina helt egna är två hästar och en katt! + En halv hund......
Vill du ändra ditt namn: När jag gifter mig. Eller ska vi säga OM jag gifter mig? 
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Kommer inte ihåg.. 
Någonting som du längtar till: Sommar, sol, bruna ben, varma kvällar, ljusa nätter! 
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Svårt att säga?? 
Vad lyssnar du på just nu: På tystnaden
 
OM DIG:
Vad är ditt fullständiga namn: Johanna xxx
Stjärntecken: Skorpion
Kille eller tjej: Förhoppningsvis fortfarande tjej
Grundskola: I vår kära lilla lågstadie, och högstadie i Ådalens skola.
Gymnasie: Handels, Optima
Högskola: Vasa Yrkeshögskola
Hårfärg: Brun
Långt eller kort hår: Hyfsat långt skulle jag säga
Längd: 175?
Piercings: Öronen
Tattoos: På handleden och bakom ena örat
Operation: Inga operationer
Sporter du spelar: Spelar och spelar, men det ända jag sportar med är ridning
 
JUST NU:
Äter du: Marabooou
Dricker du: Apelsinsaft
Är du på väg att: Eh.. Titta ett avsnitt till av HIMYM?
 
DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja
Vill du gifta dig: Ja
Karriär i åtanke: Har så många drömmar så jag vet inte var jag ska börja?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0