22.12.2013

Jag köpte ju min samsung S2 på sommaren, i juli, och fällde den i byttan efter typ 10 dagar.. 
 
 
 
Den blev fixad och har fungerat helt ok, vilket betyder att den fungerade nog, men man kunde inte sätta på knapplåset själv, utan man måste alltid vänta att skärmen släcks av sig själv. Man kunde inte ta printscreen, och om man någon gång gjorde ett misstag att akkon hann bli tom var det världens jobb att få på den eftersom startknappen inte var duglig. Nå, utöver detta hördes det ingen ljud ur telefonen, alltså var den "på ljudlös" all the time. Jobbigt värre. Senaste tiden började den dessutom ockå stänga av sig själv vilket ju inte var så kul eftersom jag alltså inte ville få på den aldrig mer pga den odugliga knappen. 
 
Så, det var den historien, vår tid var kort och tuff och nu har den kommit till sitt slut. Igår har jag skaffat en ny telefon med både ljud och knapplås! Hoppas vårt liv blir lättare och långvarigare........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0