16.12.2013

Oi hallelujah.. Snart är det jullov. Snart snart snart. Inte en dag för tidigt ska jag säga er! 
 
Mitt 30-sidors arbete har 23 sidor. What to do, får ju ingen mera text? Duger detta?? 
 
Tent imorgon. 21 olika powerpointer med 50 sidor orkar man ju läsa genom noggrannt eller hur? Så jag vet enkelt vad man kan svara på alla frågor? 
 
Tent idag. Kostnadskalkylering. Behöver jag säga mer? Haha. Får nu se då........
 
Emma får jag se på onsdag, vilken lycka i detta dystra liv haha! 
 
Väntar på julafton. Inte kanske för själva julens skull (okej för den också) men för att efter det har jag lite ledig tid. Som jag längtar. Och Emma som blivit förgiftad i Tyskland ska vi nog har roligt med. Ja oj vad vi ska ha roligt.. ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0