take a chance thats why we dancin'

Helloo! Long time no see?! 
 
Vad skönt att inte ha bloggat på en stund nu, men tänkte att jag kanske kunde ta och börja aktivera mig igen och hålla er uppdaterade om mitt väldigt intressanta studieliv full av alkohol, våld och droger :)
 
Så, skolan har alltså startat (okej för typ 3 veckor sedan?) och änsålänge går det rätt bra. Jag suger på matte så måste gå en kompleteringskurs vilket betyder att jag på tisdagar har matematik i 5h i sträck, hurrey för det...... En bra sak är dock att jag är så pass datanörd att jag fick tentat bort en datakurs, så jej för det! 
 
Hästarna då, lever de? Ja de gör de, men tävlingssäsongen är ganska så slut och eftersom säsongen i sin helhet har varit superbra för Allus del är jag lite ledsen över hur den slutade... Nå, vi catchar upp nästa år igen. Ressu börjar i sin tur helatiden vara i bättre och bättre form och jag har hur stor träningsinspiration som helst!  Dagarna här i vasa blir ibland lite tröga då jag inte har någon häst att rida, men förhoppningsvis hittar jag någon jag kan motionera in i veckorna nu som då. 
(klicka på bilden för att få den större. Har lite problem med att lägga bild i inlägg?? De är bara megastora eller så i denna storlek.... Teknik..)
 
För övrigt så lever jag, annlina och emma som en one big happy family här i vår lägenhet. Lagar mat, gör läxor och ser på HIMYM. Så försöker vi (jag) motionera lite mellan varven också. OCH vi ska ju inte glömma billiga vardagsutekvällar!


 
 

Kommentarer
Postat av: L

Tu fick tenta bort datakurse, men får int in bilde ådentlit i blogge ;)

Svar: haha.. :D men ja har ju klura ut e naasåneer nu åtm ;)
JJou

2012-09-30 @ 18:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0