Shine bright like a diamond

 
Dagens bild:

Dagens stora intryck:

Hmm.. Kan man säga att jag blev positivt överraskad av mina före detta arbetskompisar när jag var i Prisma idag? 

Dagens middag:

Maletköttsoppa

Dagens nytta: 

Fick inhandlat en gåva som jag haft 3 veckor på mig att köpa. 

Dagens njutning:

Att göra kvällstallet. Så tyst, lugnt, hästarna mumsar på sitt hö, ingen brådska..

Dagens tanke:

Varför livet är så orättvist. 

Dagens låt jag nynnat på:

Rihanna - Diamonds

Dagens tv tittande:

Kommer ju aldrig något bra från tv! Så såg på hoppning från oslo som var inbandat.

Dagens väder:

Vått, regnigt, fuktit, grått, lerigt, uslit.

Dagens humör/ sinnesstämning:

Ganska lugn och stabil skulle jag säga? 

Dagens tacksamhet:

Att hästar finns i mitt liv. 

Dagens klädsel:

Stalls- och ridkläder.

Dagens smink:

Inget, förrän nu ikväll lite smått.

Dagens skönhetsvård:

Lackade naglarna, var på tiden!

Dagens bästa besked:

Hmm. Inga bra besked idag?? 

Dagens goda gärning:
Lovade att vakna kl 6 imorgon, bara för att vara snäll! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0