Justin Bieber - Eenie Meenie

Alltså HAHAHAHAHAAH! Lyssnade på denna låt några gånger och diggade den lite, en man och en kvinna sjunger, ja inget desto mer om det. När jag läste lyrics och det står "Let me show you what you're missing, paradise, with me you're winning, girl, you don't have to roll the dice" Så blev jag till ett frågetecken. Hur kan en kvinna sjunga så? Nåväl, sökte upp sången på youtube. Och det var ju ingen mindre en Justin Bieber som sjunger den kvinnliga delen.

Och ja, det är en massa rumba runt Justin att han är/låter (?!) som en flicka,
men dethär visste jag ju ändå inte!


Ps. Är jag helt dumförklarad nu?

Kommentarer
Postat av: Mia

haha bra johanna ;D

2012-01-20 @ 11:56:59
URL: http://meeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0