no one can hold me back, I ain't got time for that

Imorgon ska det bli en bra dag bestämmer jag nu! Inte för att denna dag heller är extra dålig, men imorgon har jag mycket program på g. Jag måste ju vakna, gå till skolan, vara i skolan, köra hem, äta, åka till jobbet, hem och byta om, åså byri vi taa. Peeråsetsi vi Calles så antar att hela Nedervetil är på plats, haha.
 
Idag på tyska kände jag mig för första gången inte som en hjärnlös tupp. (Huurrey!) Så mina tyskakunskaper framskrider ju faktist, och det är ju alltid roligt! 
 
Bokföringen då? Hade lite catching up to do, så jag var duktig och bokade in händelser som i boken var utspridda på över 20 sidor. Så aktiv har jag knappast varit tidigare detta år! 
 
Igår då? Vi åkte in till stan för julklappsköp. Hmm, hur gick det med det egentligen? Köpte underkläder, örhängen, nagellack, läppomada och handdukar. (Hollywoodfru varning?!?! ;)) Men julklapparna.. Nja, de hinner man väl med?
 
Ikväll ska jag och Emma dela på en vinflaska. Det låter väl gött? 
 
Sofistikerat vin i södern med Emmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0