Living life like I'm in a dream

Alltså åååååh det går inte att beskriva hur härligt det var att rida idag på morgonen!! Såsåså underbaart!! Är helt upp på moln ännu, haha. Morgonsolen värmde passligt och hästen var fin. Överdrivet bra!!

Så fick jag en positiv överraskning i arbetet också då de mittiallt frågar ifall jag vill åka hem redan, nästan en timme före jag egentligen skulle sluta. Jamen det ville jag ju!

Så nu ska jag ut och cykla i världens härligaste väder med en härlig annalina. Efteråt ska jag också rida en härlig Ressu.

Så ja, överdrivet bra dag!



Och bara för att jag är på sådant toppen-humör så tog jag en webcam bild!!

PS. Man tål ju att vara ute utan jacka?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0