How many times will you let me change my mind

Tröööttt. Har varit en helt bra och hästrik dag, vilken avslutades med att man blev bjuden på mat. Grillsäsongen påbörjad! Som efterrätt pannkakor med sylt och grädde, mmm.. Ni gissar väl att jag rullade hem efteråt?! (bokstavligt. Åkte ju faktist med bil.)

Nu ska jag faktist (försöka) se en film för första gågen på en evighet. Senaste tiden har jag inte haft någon orka till att sitta still och se en hel film åt gången, blir ju bara rastlös och hittar på andra saker att göra = filmen lämnar på hälft.

Fast som tur är Channing Tatum så good-looking så jag kanske får hållt ögonen i skärmen en lite längre stund idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0