Lights go out and I can’t be saved

Okej, det verkar som om jag har minst lika tråkigt som Anna just nu och gör därför samma lista som hon!

Någonting jag tycker om med mig själv?
Jag låter egentligen inget/ingen trycka ner mig och tar inte åt mig lätt. Jag är på samma gång både en lugn lyssnare och en sprallig livslevare. Dessutom skulle jag faktist kalla mig en stor optimist. Det finns ju inget som är omöjligt! Eller..?

Någonting jag inte tycker om med mig själv?
Jag kan vara väldigt kall och elak när jag tycker det... Ganska självisk är jag väl också. Envis i både gott och ont..

Detta är jag rädd för?
Att mista någon. Är usel på att "skiljas åt".

Tre saker jag vill ha varje dag?
Mat, sömn och prat

Tre saker jag absolut inte kan göra?
Gå ner i spagat, rulla tungan. Bland annat.

Detta tycker jag om att göra?
Skratta tills magmusklerna krampar. Höra hovslagen av min häst och njuta av den friska luften på samma gång som man inte har en enda tanke i huvudet. Sitta i bilen en mörk kväll, lyssna på musik och bara köra. Bland annat!

Detta vill jag göra just nu?
Åka hem?

Bästa känslan?
När man äntligen lyckats med något man länge kämpat med, att övervinna sin rädsla och att känna sig del i något.

Värsta känslan?

Besvikelse, på många olika sätt..

Egenskap jag gärna vill att min partner har?
Få mig skratta är typ prioritering nr 1! Resten finns HÄR

Är jag kär just nu?
Räknas min häst? :)

Jag vill gifta mig?
Jaaaaa

Följande saker vill jag göra innan jag dör?

Åka till USA är en sak jag vill uppleva någongång.. Och sitta på en elefant!

Min käraste ägodel?
hästen min

Något jag vill ha i present?
Något.. Överraskande?

Detta har jag på mig just nu?
Mjukisbyxor och topp

Favoritkläder?
Beror på humöret och situationen så mycket! Men farkkushortsen är ju en ständig favorit...

Favoritdjur?
Häst & Katt

Favoritlåt just nu?

Inte favorit men Pia Toscano - This time är i huvudet!

Roligaste ämne i skolan?
I handels var psykologi min grej! Men annars så, alla timmarna man inte behövde göra något på och så de ämnen där man fick göra grupparbeten och dra ut på inlämningstiden allt mer och mer....... Hahaha stackars lärare.

Tråkigaste ämne i skolan?
Får man nämna lärare istället? Höhöhö... Fysik, gymnastik, IT, matematik, företagsverksamhet.

En bok jag gillar?
Vet inte vad eller när jag senast läst..

En film jag älskar?
hmmm...?

Favorit tv-program?
Tittar inte på tv, och har inte en ens för tillfället.. Men som tur finns dator så man kan se på One tree hill!! Ny favorit. Fast desperate housewives är ju också bäst. Och How I met your mother.

Favoritdoft?

"nyduscha kara", haha. Och häst!

Detta äter jag gärna?
Ris & broiler!

Dricker helst?
Något gott

Favoritgodis?
Choklad

Hit vill jag gärna åka på semester?
södern

Färg på mina ögon?
Blå

Min längd?
Vet faktist inte.. 175??

Jag tror på?
Ödet, men att man också kan påverka det

Person jag beundrar?
Hansueli!

Så här bor jag?
I ett vitt rum med en stor säng, kläskåp och kläder överallt..

Antal döda krukväxter i hemmet?
Har inga växter här men förmodligen skulle de vara döda ifall jag hade

Favoritfärg?
röd

Favoritcitat?
Livet är som en kortlek, ödet delar och du spelar?

En hemlighet jag vet?
Tänkte på saken och vet inte om jag vet en enda hemlighet just nu??? Hahaha kan det vara sant....

Udda förmåga/egenskap?
Ljudet jag gör i halsen, vilket tydligen låter som en häst.....

Vad lyssnar du på just nu?
Musik

Vilken är din favoritrestaurang?
Restauranger är överskattade.. Men Pedrinas, Kaavya. Saigon om det räknas?!

När badade du i en pool senast?
5 veckor sedan

Har du varit med i någon skolpjäs?
Många!

Hur många barn vill du ha?
2-3??

Har du åkt moped någon gång?
Klart!

Har du fått felparkeringsböter?
fråga bara hur många gånger..

Kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Jo, men är höjdrädd så vet inte vad det skulle bli till?

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Vet inte var ställen ligger på kartan så kan inte säga, höhö.

Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Tv? Mumin såklart, alltid lika bra!

Kan du alla orden i nationalsången?
Nej

Chips eller popcorn?
Beror på vad man är snål på

Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Ute och ute, räknas balkogen/terassen? Haha.. Men Hansueli, Michel, och Jenni. Potatismos med något kött, efterrät med glass, grädde och kaka!

När åt du en hemodlad tomat sist?
Tomatautomatstomater är väl hemodlade? Så åt jag.

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Jap!

Är du bra på matlagning?
Klart, mästarkocken själv :)

Klarar du att tanka själv?
Jadå

Pepsi eller Coca Cola?
Coca-cola

Vad var det senaste du handlade?
Mat

Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Love

Vad är du tacksam för idag?
Att jag har många möjligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0