Take a little time to feel around

Igår var jag hurtig och var gående till affären! Denna gång var jag smart nog och tog bilder med telefonen istället för med kameran, höhö.


Här är lite utsikt från vår "stallsbacke". Lovar att vi bor högre upp än kaustby-slalombacke, 3 gånger högre upp en roskaruka, dubbelt så långt som ylläsbacken!!

Utsikt åt andra hållet och mer mot min destination.

Efter långa nerförsbacken och en kurva har jag tagit mig ner och en bit på vägen. Måste ju rita in ett kryss så ni förstår var jag stod på ett ungefär då jag tog de två första bilderna!

Och däääär uppe syns stallet och ridhuset. Ja btw, kan ju tillägga en liten parentes här, att maneget ligger ovanför själva stallet! (viktigt info I know. Men lite speciellt är det väl?)

På vägen tillbaka tog jag den lite kortare och mindre vägen....

Och väl uppe kan man stolt konstatera att rumpan och benen fick lite extra träning! Kanske ni förstår att man inte vill gå alltför många gånger till affären till fots..

Och här mina damer och herrar hade ni världens interssantaste inlägg om den långa vägen till affären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0