I'm saying it's killing me, the fact that you ain't around

Nåja! Nu har jag fått tankat i mig lite mat och tvättat upp mig. Vet ni hur konstigt det är att gå utan smink dagarna i ända? Och att ha håret fast i en hästsvans helatiden? Inte för att jag är så ytlig egentligen, men man är ju ändå van att göra något före man går till arbetet hemma. Här stiger jag upp 10 minuter före jag börjar, haha.


Några bilder nudå. Vårt ridhus helt enkelt!


Okej här borde jag kanske rita in lite så ni förstår något.. Utestallarna ser ni, men ser ni rakt ovanför stallarna, staketet? Där på andra sidan är ridplanen! Haijar ni? Så vi rider ganska högt uppe... Haha, jag är alltid sämst på att förklara. Hursomhelst.


En annan random stallsbild

Nu tänkte jag skriva några skrytande meningar men raderade allt ändå. Får lov att skryta någon annan dag istället då jag känner mig mer skrytsam!

Gute nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0