Sometimes goodbye is a second chance

Hahahaha! Kommer aldrig glömma denna gång vid internatet... Jag och Noora hade varit och gymmat och därefter var vi och hämtade mäkkenmat. Vi tog inte "normala" måltider utan överdrivet mycket av allt, och jag menar det på riktigt, överdrivet mycket. Höll på att bokstavligen spränga efter att man tvingat i sig allt.. Hahaha! Men vaddå, är huvudet dumt får kroppen lida? Bra kombination det också - gym och skräpmat....

Så ja, jag saknar lite att äta en stor god hamburgare, franskar, pizza, tortillas, marabou choklad... Allt sådant skräp. Ja, allt som jag inte äter här helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Noora

Johannaaaaaa!!!! :(

men påsant, he va SÅ rolit! :)

2011-09-07 @ 13:42:57
Postat av: JJou

hahah jåå sjuukt!! :DD

2011-09-07 @ 16:53:51
URL: http://jjou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0