Pick yourself up, don't blame the world

Lilla söta Amy

Idag började dagen fint med att jag för en gångs skull var i tid (!!) kl 6 i stallet. Var supertrött men stolt för att jag nog aldrig varit så i tid tidigare, höhöhö... Nå, hur sannolikt är det då att vi just idag skulle börja halv 7??? Vad lär vi oss av detta? Ska aldrig mera komma i tid.

För övrigt tycker jag hösten börjar hinna ikapp här också. Morgonen är kalla och mörka, men nåja, på dagen har det varit "t-paitsföre" som vi kallar det, så det duger ju. Man märker ändå att man börjar bli tröttare om kvällarna och tungt att stiga upp...... Men å andra sidan, det har det alltid varit så det var kanske ingen nyhet.

Ps. Tror inte jag varit så mätt en enda gång här i landet som jag har varit ikväll!! Eller jo, kanske lördagen vi gjorde ris och broiler tar priset. Kanske.

PPS. Hur skrämmande är inte det att jag vaknar på natten av att datorn är på!?!?!? Nå, stänger av den (igen?) och i samma stund ringer kyrkklockorna att klockan är 3. Och månen lyser. Det var skrämmande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0