I'm rising so high, out of my mind

Huh, vet inte hur jag kommer överleva nesta vecka då jag ska vara ensam.. För det första är 3 av 4 hästar vääääldigt tungdridna, så det redan kommer ju att ta döden på mig, haha. Det hjälper ju inte saken att hingsten håller på att äta upp en helatiden heller. Så ska man ju hålla ordning på allt annat också så ååååååh.

Nu har jag ialla fall matpaus, makaroner och bolognese för tredje dagen i rad? hahaha sorligt........

På eftermiddagen ska de ha någon slag av fölutställning (??!) här vid stallet så kanske jag går efter arbetet ett varv och ser vad det går ut på.


En superfräsch Johanna med sin vän succo d'arancia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0