I'm only gonna break break ya break break ya heart

Haha, borde sova för någon timme sedan men kan inte. Tror jag fått lite sömnproblem här faktist?? Sover inte så bra och länge som vanligt, är bara smånervös helatiden och vaknar mitt i natten i panik om att jag försovit mig... Men ja, det var inte det jag skulle säga, utan att jag har en sådan otrolig partyfeelis!!! Lyssnar på David Guetta, Taio Cruz, Lady Gaga, Rihanna osvosv.. Kommer på speciellt förra året och alla galna partykvällar. Så nu kan jag inte sova för att jag är för upp i varv av allt partymusik. Vill festa!!


Hahahaaah vilken snygg bild jag hittade. Hårdskivan fungerar ju inte så man tager vad man haver..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0