All my people on the floor, party all night

Nåja! Hade en ganska så succé vasa resa skulla jag säga? Redan i bilen påväg var jag i full gång, ojojoj vad roligt det är att vara hemma! Så en egen version av vasa by night hade vi igår med emma, lena och annat folk. Tror klockan var lite väl mycket när vi väl hittade tillbaka till emmas lägenhet och hon stackarn steg upp till skolan idag... Lyfter på hatten åt henne för det, ALDRIG jag skulle klarat av det själv, hahah!

Så shoppade jag en hel del också. Smink, byxor, tröja, halsduk, halsband, ring, nagellack osvosv hamnade med mig hem. Ops.


Partypinglan är officiellt back on track!
Fast nåja, en lite vuxnare variant kanske. Vi vill ju inte upprepa förra vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0