I stumble and fall, but I mean these words

Alltså näääääh vilken bra dag!! Började med hästdag där jag var som ledare. Lekte också bollen på sin plats. Och det var så sjukt roligt så inte sant, hahaha! Efteråt till jobbet där jag fortsatte vara kanske lite väl sprallig men det var ju så roligt. Jag har bästa jobbet. Jobben. En söt 7 årig pojke var så pratsam och berättade om hans "synttäri-bileet" ifjol. Att han fyller 8 i övermorgon. Ååh han var ju så söt!

En annan rolig sak idag var ju att när godispåsar går/är sönder och en kund inte vill ha påsen får VI äta upp dem istället!!

Därför såg det ut såhär i vårt kafferum. Mmmmm

sklngslkgnelkgnrkg. Just det. Jag går på högvarv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0