What I thought was a dream, was as real as it seemed

Happy birthday to me!!


Funderar lite att lägga denna på mig ikväll? Har inte använt den en enda gång och har ändå haft den sedan våren kanske, höhö. Är ju kanske lite mer en "sommartopp" men äääh, vi får väl förlänga sommartiden lite, lite till så jag får ha på mig den en gång på denna års sida i alla fall. Dessutom är det ju ganska så varmt ute idag? Och dessutom ser den ju bättre ut här på bilden än vad jag tyckte den såg ut att vara i spegeln? Dock ser den ut som värsta papperspåsen utan bältet i midjan, med det behöver ju ingen veta?

Nu blir jag ju värsta modebloggerskan här så ska nog sluta före det går till överdrift.

Och ja, det var ju det jag skulle säga - utekväll i vasa it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0