Varför händer detta

Alltså åååh varför händer detta alltid? När det blir vår, och speciellt då skolan har slutat försvinner blogglusten! Då blir det bara som det är nu - ett tråkigt inlägg lite nu som då. Nej äshdå, nu får jag nog ta och skärpa mig lite!

Nå, vill ni höra om min helg? Klaaart ni vill hör jag er alla ropa inombords.
Jaja.

Fredag, avslutning. Jag och Jennifer grundade lite hos hennes lägenhet före allt hade hunnit börja och väl framme i skolan smög vi in på wc:n och tog några klunkar till. Fnittrig blev man ju inte alls.


Efter "seremonin" gick vi iväg glada och lyckliga för att småningom gå till Pavis för att äta med klassen! Före det svängde vi ändå in hos Jennifers ett varv och drack lite skumppa och annat gott. Senare vid pavis var lärarna också där och ja... De var ju lite roliga, faktist?! Själv hade vi förstås ännu roligare och hade världens bästa humor! Sven min vän...



Efteråt till melody. Överdrivet roligt. Vet inte hur jag ska beskriva det men... Ååå det var så roligt!!




Nu är ni väl stolta över mig? Ett ordentligt inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0