Smäller

Nu jävlar smäller det! (in a good way, jag är inte arg.) Imorgon. En tuff dag väntar och jag borde redan sova... Först lia, direkt därefter och rida, direkt därifrån och hålla lektioner, direkt efteråt rida Allu, därefter kommer klockan vara kanske... 21? Och då kommer Desperate housewives som jag såklart inte vill missa!! Och ishockeyn då? Den kommer jag missa eftersom matchen är redan runt 5 på dagen... Men ja, efter allt detta, vet ni vad jag ska göra?? Ett överdrivet roligt beslut, eller nåja beslutet har vi redan gjort, men då kommer den första stegen göras för uppfyllelse. (vilket ord?) Så, nu hoppas jag att jag gjort er nyfikna, men vet ni vad? "Väntar man på något gott väntar man aldrig för länge"! Imorgon mina vänner, imorgon.


Oj så lång text det blev! Grattis för er som orkade läsa, men å andra sidan brukar jag ju inte pina er med långa texter så en gång är väl inte så farligt???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0