Nejnejnej

Nejnejnej, har varit överdrivet klumpig idag!! Så ja, det har hänt en del mer eller mindre roliga episoder vid Prisma idag som gjort så jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta... Hehehe.

Men roligt är det i alla fall att vi ska fira KPO:s 105 års kalas i juni, dit hela personalen är välkommen! Dricka och komiker ska vara på plats så det lär väl bli kul?!

Ikväll ska jag i alla fall på bio och se pirates of the caribbean 4:an (Johnny Depp!!!<33<3) Aajeje. Vet ni vad som också är ganska jee? Att tre "typer" råkar komma hem från en resa de varit på, just det, den resan de var på utan mig! Fast jag har faktist klarat mig förvånansvärt bra ska jag säga er! Nu är det bara att hålla tummarna uppe att de har köpt mycket souvenirer åt mig som tröstepris.......


Cool girls..... hahahaha... yep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0