Lista, 4.5.2011

HUR
Svarar du i telefonen: Hej, jou, helou
Gör du när du är kär i fel person: Suckar åt eländet.
Tycker du om gul-bil-leken: Nej, så vitt jag kommer ihåg är det bara Jenna som håller på med det!
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Några slantar
Mycket är klockan: 17:07
Spenderar du en regnig dag bäst: Mys!

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? "Joo! :)" Av Janika
Pratar du med på msn just nu? Ingen
Ringde dig senast? Anna
Pussade dig senast? Hemlis!
Vill du kasta en sten i huvudet på? Mig själv då jag inte spanade in den heta pojkens namn då jag hade chans till det. HAHA
Saknar du mest just nu? Hmm......... Vet inte?
Ska du träffa imorgon? Svårt att veta.
Sov du med senast? Tror jag säger hemlis här också!
Vem fick du senast sms av? Annalina

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: ja
Gråtit en hel natt: nej
Druckit så du spytt: *kröhmm*
Åkt rullstol: jo, rullstolsrally vid sjukhuset ifjol!
Gjort en bakåtkullerbytta: ja
Haft träningsvärk: ja
Önskat att du var det andra könet: nej
Föreställt din kompis i rosa kanindräkt: haha nej... Inte förrän nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUL BIL!!

2011-05-04 @ 17:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0