Back in business

Nåja! Back in business!? Allt är som vanligt. Lia, råddigt rum och... Nej vänta? Det är visst inte som vanligt, finland vann ju!! Helt otroligt galet roligt. Varannan kund har talat om ishockey och jag och en kvinna var så ivriga att diskutera vinsten så jag visste inte riktigt vartåt jag skulle ta vägen! Så har jag fått några riktiga arbetsturer nu också, roligt att vara heeeela långa dagen i arbetet då mina vänner har studentfest!

Bilder från helsingfors kunde jag också gräva fram. Då jag orkar.

Men änsålänge väntar jag bara på att mitt rum mitt i allt skulle vara rent och fint!

Och btw!!! Avslutning är NÄSTA vecka! Galet?????


Nästan lika galet som att dessa två skulle koma levande hem från abi-resan (vilket jag förstås hoppas att de gör)

Kommentarer
Postat av: L

Tå du sko veta ho go hede pizzabeta sir ut nu!

2011-05-22 @ 00:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0