Väska

Det var den skoldagen! Jag och Diana skulle gå in till stan, tur i oturen skulle vi gå om Saigon... Nåh, ska vi gå till saigon funderade vi? Nääh.... Eller jo kanske jag är lite hungrig... Nä.. Det kommer ändå att sluta med att vi går dit, sa Diana. Nå, tillsist ska vi gå om dörren och funderar ännu en sista gång om vi verkligen ska gå in eller bara gå om. Gissa hur det blev? Man kan verkligen inte leva utan mat. Sjukaste av allt är att man varje gång säger samma sak efter första tuggan "åååå sjuukt hu e kan vara sådee goo!"

Därefter skulle vi gå och se på skor för skojs skull, och då vi kommer in så vad ser vi? Väskoooor! Så gissa vad jag fick därifrån med mig? Men den var ju så billig..........




Sssch säg bara inte åt mamma, jag har ju inga väskor från förr liksom?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0