Tidsfördriv

En låååång lista för att fördriva tiden i skolan eftersom man inte kan göra det på facebook längre!

Vilken färg har dina skor?
- svart
Vem kysste du senast? - Hemlis!
Vem kramade du senast? - Minns ej..
När såg du din bästavän senast? - Hmm.. I fredags?
Din favoritfilm? - Har ingen speciell favorit
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Knappast?
När vaknade du imorse? - Efter att väckarklockan ringt x antal gånger
Gillar du hästar? - Såklart
Har du ett turnummer? Vilket? - Knappast har jag det men jag brukar tycka att nummer 9 är det i varje fall.
Vilket är det bästa året hittils? - 2009 var bra. Bästa året kommer ändå att komma nu!
Är du kär? - Gissa?
När drack du alkohol senast? - Förra lördagen
Har du en blogg? - Har jag?
Vilken klass går du i? - M108
Vars vill du bo? - Något varmt land där man inte behöver lida av slask och vinterkylor.
Vem ringde dig senast? - Kalle
Har du MVG i något? Isåfall vad? - Ja, i flera ämnen! (toppenelev, toppenelev jag vet!)
Hur gammal tror du att du kommer bli? - Endera dör jag relativt ung eller så lever jag till 100 år.
Vad vill du jobba/jobbar som? - Det skulle jag vilja veta
Favoritkändis? - Johnny Depp
Är du vig? - Vigast i stan! nooot
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - KAN INTE VETA EFTERSOM VI INTE SLIPPER PÅ FACEBOOK! </3
Din bästa tjejkompis? - Tomato
Bästa killkompis? - Vet inte vem som är bästa?
Vem är den perversaste person du känner? Araben!!! Typ?
Favoritdryck? - Det starkaste som finns! Höh, nejdå. Saft duger ju bra?
Favoritdryck innehållandes alkohol? - Bacardi breezer
Vad ska du göra i sommar? - Have the time of my life
Hur ofta festar du? - Beror på möjligheterna
Favoritskådespelare? - Depp?
Klänning eller kjol? - Kjol... Eller klänning?
Vart vill du resa innan du dör? - Usa vill jag nog se någon dag!

Fast det blev nog en väldigt kort version av den super långa listan eftersom jag raderade typ 3/4 av frågorna? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0