Galna drömmar

Har drömt en massa galna drömmar inatt, allt om fest och båtresor till död och sorg. Varifrån kommer allt ifrån egentligen???

Döden: Om någon annan dör så förutspås en födelse, ett bröllop eller en vinst. Döden symboliserar framgång, frihet och lycka.

Båt: En dröm om att du åker båt på klara, stilla vatten är ett mycket gott tecken. Den förebådar lycka, framgång och tur. Båten kan också symbolisera din självkänsla, desto större båt - desto bättre självkänsla.

Öl: dricka: du får höra något överraskande under dagen


Ja, vad drar vi för slutsatser av detta? Tydligen kommer jag bli väldigt framgångsrik och ha lycka med mig, min självkänsla är på toppen, och jag får höra något förvånande idag. Hmm. Det låter ju inte riktigt dåligt ändå, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0