Framsteg

Det har varit en effektiv dag även idag, vad duktig jag känner mig! Måste också passa på att tillägga att Mimmiponnyn idag var så duktig så duktig att hon nog aldrig förr varit så bra! Hon var bra också igår men idag var hon ännu bättre. Framsteg. Den känslan när något man kämpat länge med mitt i allt fungerar. En braaaaaa känsla!! Jeijjej.

Nåja det om det. Ville såklart bara skryta med hur mycket häst det har varit de senaste dagarna, och imorgon kommer aktiviteten att fortsätta med hästdag. Jag kommer vara ledare för små filurer, så får hoppas de överlever...


Dags för nya bilder kanske så man inte behöver använda dessa
som var tagna i 1000 minusgrader?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0