Utkast: Juni 22, 2011

Alltså nä, på dagar som denna borde man bara begrava sig under täcket och vänta på bättre tider!

Vad har då hänt?

- Jag har kommit försent till arbetet eftersom jag glömde telefonen hemma
- parkerat bilen på några högre makters ställen så jag fick lov att gå och flytta bilen
-ett gammalt par var gnälliga och måste absolut få kvittot på deras inköp efter att de själv tappat bort det och därmed orsakade en massa svårigheter.

Nåväl, i slutet på dagen tänkte jag ynna mig en hamburgermåltid vilket också visade sig som en dålig idé.
"splätsh" lät det och så var limsan utspridd på hela köksgolvet.
"pläts" lät det strax efteråt då ketshup trillade på mina byxor.
Såklart föll också dressing över mig.

Nu önskar jag, snälla anden i lampan, att jag får ha en mer lyckosam dag imorgon! Vad tror du? Jaaaaaaaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0