Det sket sig

Godkväll. Var jag hållit hus? Ja hörni, överallt!

Gårkvällen behöver vi inte säga så mycket om, men kan ju tillägga att det verkligen sket sig för någon....... Och nu eftersom jag är utan ispiration och ideér gör jag denna lista!

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Svart
färg 2: Röd
färg 3: Turkos

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Hmm.. Ja!
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Träffat någon som förändrat ditt liv: Njaae?
Fått reda på att någon har pratat om dig: Tror det!
Kysst en kompis: Ja

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Onödigt tungt
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hmm.. Drack skumppa och gick vidare ut och tog två (!!) drinkar
Vilken tid vaknade du idag: Alltför sent
Vad gjorde du igår runt midnatt: Det skulle jag också vilja veta! Åt vårrullar, dansade, eller tog en drink möjligtvis?
Någonting som du längtar till: Södern-resa, nästa sommar, midsommar.. Det beror på hur man ser på det!
Senaste gången du träffade din pappa: Äh kanske halv timme sedan?
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Flytta utomlands och göra det man vill
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Aldrig. Endast pulu!
Vad gör dig irriterad just nu: Att windows movie maker inte vill samarbeta!
Långt eller kort: Långt eller kort vad?
Vad gillar du gällande dig själv: Jag har världens bästa humor!

DIN FÖRSTA:
Operation: Aldrig
Piercing: Öronen
Tatuering: På handleden
Bästa vän: Paula eller Janika.
Sport: Ridning
Husdjur: Kanin
Vaccination du minns: Ingen aning!
Förälskelse: Hehehe, lågstadiet....

Alkohol du drack: En öl? Cider? Kommer inte ihåg, är ju en tid sedan, höhö.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Båda?
Kortare eller längre: På tal om....?
Romantisk eller spontan: Spontan. Och romantisk?
Tatueringar eller piercingar: Tatuering!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0