Sean banan

Cha cha bloggäään! Nu har jag minsann mycket att komma med! Let's start;

Igår var det alltså hopptävling i den underbara sommarvärmen så mina fötter menade brinna upp inne i ridstövlarna och en liten fin bondbränna fick jag också på köpet. Ariel rev ett hinder i båda klasserna, vilket egentligen kändes ganska onödigt. Allu var felfri i 110 grunbanan, men i omhoppningen fick jag inte hållt huvudet kallt så det blev en liten felridning och därmed 4 fel. I 115cm banan blev det ett stopp vilket också var totalt mitt fel. Det kändes också ganska onödigt! Så ville ju Allu också ha ett nytt träns, så det var jag skyldig att köpa honom eftersom jag glömde bort hans födelsedag.............

Därefter styrde jag kosan först till Annas, varifrån vi tog oss vidare för att skaka rumpa. (Jag har rört i Sean banan, wowowo!!!) Kvällen slutade vid svettiga melody. Under allt detta fick vi underhållit oss med att jag och Emma dansade på scen x2 (?), gick i vattenfontänen, åt vårrullar som aldrig förr, råkade på en galen kvinna i taxikön, astrid, "köp bort araben, köp bort araben, 100€, 100€" och.... JH?

Så ännu lite bildbevis på att jag inte hittat på allt såklart!





Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah, "ho har lugi me kaarn miin!" Fast he hadd o int ;D



Å Astrid va ju prima ;)

2011-06-13 @ 20:22:51
URL: http://bloggen.fi/lostinspace

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0