Tar döden på mig själv.

Ååh, vad har jag gått och lovat? Imorgon arbete vid H&M från 7-14, på min typ enda lediga dag denna vecka. Okej okej midsommaren är ledig men det räknas ju inte. Onsdagen? Jo då har jag en härlig 9 timmars dag vid Prisma. Torsdagen? 9-14 vid Prisma och 15-19 vid H&M. Försöker jag liksom döda mig själv med detta fart eller? Nå, snart lönedag, bäst att komma maaaaaassor med pengar, fast i och för sig är det ingen tröst om jag dör i burn out före det. Men kanske jag ska lära mig säga nej också? Jag behöver ju inte arbeta varenda dag och alltid då de frågar.....



Och just det. När jag nu ändå börjat klaga kan jag ju tillägga att jag inte får sömn på kvällarna och hinner inte rida ordentligt och ofta. Vill ju bara att ni ska tycka lite synd om mig förstår ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0