rusketusraidat

Phuuuh... Har varit sisådär 12 timmar i streck i farten, börjar kanske krafterna ta slut så småningom? Inte är det lätt att ha 12 ivriga barn att ta hand om, nejnej! Därpå ska ju också egna skrutten skötas om. Ni kan ju gissa vem som sover gott i natt? Åååh, bara tanken på sängen gör mig trött så tror jag siktar ditåt så småningom, höhöh.

Imorgon är det sista lägerdagen och efter det har jag har kvällsskift på arbetet, vilket betyder att jag kommer hem efter halv 10 på kvällen, vilket i sin tur leder till att jag kommer ligga halvdöd hela torsdagen och bara vila upp mig. I solen. Måste ju sola bort dessa fula ränder jag har från igår?

Hahahha. Varannan har kommenterat min rödhet idag.
Jo, jag vet. After sun och ordentligt med solkräm imorgon, skydda axlarna osv.....
Jag som sa att jag typ aldrig bränner mig. Man ska tydligen aldrig säga aldrig.

Det hemskaste med detta är, att har jag verkligen varit SÅ blek innan???????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0