Midsommar och regn

Två dagar ledigt i rad känns ganska fint eftersom jag inte kan komma ihåg när jag senast hade det? Men åååh vet ni vad jag märker. Att min blogg är en "arbetsblogg" nuförtiden! booriiing?!?!

Nå, i så fall kan jag ju meddela att midsommaren ser ut att vara regnig och kall. (Tror någon har missat sig på kalendern och alla lever i en lögn, inte kan det ju vara midsommar och sådant väder?)

Och nu har jag stått ute i regnet i några timmar så jag är passligt genomvåt och frusen. Det gillar vi ju......

Ska åka iväg och dricka kaffe med pojkarna antar jag. Något måste man ju göra denna sköna sommarkväll då jag ändå är ledig imorgon... höhöh


Random bild en skön sommarkväll vid finaste hängbroet(broen????)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0