Koti pizza

Jag och annalina blev snåla på pizza så vad gjorde vi? Googlade koti pizza och hahahaha! Visste ni att man kan plocka pizzor åt sig och lägga dem i en köpvagn?? Och efter att man betalat får man följa med processen! Fick en fin syn framför oss att man kör med en fyrhjuling från stan till oss för att leverera pizza, men tyvärr levererar de väl inte så långt så det blev för oss att åka dit då..

mmmm.



Och nu kan man ju då fråga sig, varför jag - som just och just ryms i mina bästa tävlingsbyxor äter pizza???

Ja du. Det undrar jag också. Men äh, jag ryms i dem änsålänge så det är ju redan ok? Då när knappen inte längre går fast går det att börja fundera att lämna en pizza oäten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0