Borde göra/ Gör

Vad jag borde göra;

  • Vara i provinssi
  • Dricka
  • Höra hård musik
  • Se folk överallt
  • Ha överdrivet roligt
  • Festa
  • Smuggla in dricka på festivalområdet
  • Överatta i ett telt/bil
  • Börja sova på morgonen
Vad jag gör;

  • Är vid Lenas
  • Dricker
  • Lyssnar på partymusik som tröst
  • Är ensamma (ensålänge)
  • Har ganska lame feelis
  • Festar inte (ännu)
  • Har ingen spänning i livet
  • Får sova i min säng (tråkigt)
  • Kommer börja sova alltför tidigt.
Men vet ni vad? Det kan ju bli riktigt bra ändå? Efter regn kommer skolsken eller vad? Så nu, efter att vår plan misslyckades (som den oftast gör.. Varför ens planera? Spontant funkar ju alltid!) Så, nu försöker vi bara göra kvällen till något helt ok. Även fast jag är ledsen över provinssi. Buhuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0