Lista 6.7.2011

Alltså nä, nu vill jag också göra denna lista! Höhöhö...

Lovar du att vara ärlig? Nej
Du heter: Johanna
Smeknamn: jou??
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Snow patrol - chasing cars, eller något Lifehouse. Aah<3
Beroende av: Mat, telefon?
Vad tror folk om dig?: Hmm.. Kanske att jag är lite galen och tar inte allt på allvar? Fast det vet jag ju inte.
Stämmer det?: Galen? Kanske på sätt och vis. Men jag har ju lugnat ner mig lite nu! OBS "lite".... Och ja, jag kanske inte tar "stora" saker på allvar alla gånger.
Vad får du oftast komplimanger för?: Ögonen? Att jag rider snyggt? (ush jag hatar skrytare), Att jag är lång och smal?
Vad säger du för att imponera på någon?: Något roligt!
Hur imponerar man på dig?: Självsäkerhet och humor. Helt klart!
Brukar du skratta för dig själv?: Ja. Och därefter börjar jag skratta ännu mer då jag märker vad jag gör.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: En dålig nyhet. (Okejokej det står att hon inte kunde ta mitt skifte på lördagen, hehe)
Var bor du?: I ett hus?
Trivs du där?: Ja, det är bra att ha tak över huvudet. Men nåja ordentligt nu, både ja och nej. Jag trivs men jag tror jag vill bo utomlands "som stor".
Äger du några converse: Jaaaa
Sprit, cider, vin eller öl: Öl... Sprit.. Cider.. Och vin.. Helst på en och samma gång så blir det värsta kalaset!
Brukar du bli för full: Brukar och brukar.. Det kan väl hända sig lite nu som då? (= 3/4 av gångerna?) (Dethär ska ni underåriga läsare inte se, sådan förebild är jag ju inte!)
Vad har du för mobil operatör: Saunalahti
Är du allergisk mot något: Javisst!
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hmm.. Att vår ponny är såld!
Antal timmar sömn inatt: Åh, fråga inte, 5.....
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Ja, faktist!
När mår du bra: På hästryggen, på resor och då man skrattar riktigt riktigt mycket!
När blev du fotad senast: Ja du. Måndags förresten!
Hur känner du dig nu: Tröötteer
Vanligaste färg på dina kläder: Troligtvis svart, vit? Men jag har utexpanderat mer till rött nu också!
Vad tycker du om fötter: Nej tack.
Vad saknar du: Tror alla saknar förr i tiden lite nu som då..
Hade du en bra kväll igår: Inget speciellt.
Favorit dryck på morgonen: Blandsaft
När brukar du oftast gå och lägga dig: Alltför sent
Är du blyg?: Egentligen inte! *stolt* Men ja, visst kommer det sådana tillfällen också då man inte är och kommenterar något i största hugget.
Sysslar du med någon idrott: Ja
Vill du hellre ha mail än brev: Brev är ju kul! Men såklart är mail lättare och vad älskar vi inte här på jorden om inte lätthet?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaaa! Det har jag ju själv varit med om, hehehe
Har du spytt offentligt: Är McDonalds gård offentlig?
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Måste vänta och se!
Är du nöjd med ditt liv: Ganska.
Är du bortskämd: Njaeh...
Vad gör du i morgon: Rider och arbetar!
Vad är det värsta du vet?: -30 grader
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Beror på
Vad längtar du till?: Tävlingar. London. Hösten. Nästa år.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Annars har jag levt i en lögn!!
Vad är det finaste du fått?: Aaaaa, Allu.
En speciell dag du minns: Kommer på en massa sorliga saker nu.
Hur gammal är du: 18!
Tycker du om någon just nu: Någon kille? Man? Nej.
Du samlar på: Pengarrr! Men det går inte så bra, de försvinner ju ganska fort också..
Gröna eller röda äpplen: Äter inte äpplen
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Anli
Gillar du golf: MINIgolf!
Vilken tid gick du upp idag: 05:13.. Försov mig lite.
Har du sovit i din egna säng inatt: Nej, har släpat en madrass till ett rum i huset där det är svalt och bra, haha
Har du strumpor på dig nu:
Är det okej att gråta: Ja. Men inte alltid, för allting och närsomhelst och varsomhelst.
När grät du senast: Minns inte?
Vad skulle du göra om du vann en miljon: RESA! Köpa en miljon euros häst (flera hästar??), bygga manege, skaffa lastbil, göra stor ridplan... Shoppa, shoppa shoppa.. Köpa bil!
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Ingen ser ju ändå. Eller bryr sig.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 11?
Har du piercing: Jes
Vill du gifta dig: Jaaaa
Vill du ha barn: Nåja, nog vill jag väl det.
Solar du ofta: Om jag har tid och lust
Är du bra på att laga mat: Förr var jag det i alla fall. Nu har jag inte gjort annat mat än makaroner på en evighet, haha.
Är du flygrädd: Inte på det sättet. Men visst är det lite roligt att skrämma upp sig själv och andra med historier!
Hur vig är du: HAHA! Hur var det med jennas kommentar.... "bensträckar paus gör gott åt dina styva ben"
Är du musikalisk?: Nej :(
Vad dricker du helst när du är törstig: Beror på vadsås törst det är frågan om. Så jag svarar vatten eller öl!
Vilken är din favoritglass: Mango-melon, namnam
Tror du på ett liv efter döden: Ja, faktist!
Tycker du om sushi: Inte smakat
Vad äter du helst när du ser på film: Allt
Bor dina föräldrar tillsammans: ja
Har du tandläkarskräck: Ja!! Det märkte jag senast i alla fall, fast de inte gjorde något extra.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Verkligen inte morgon.
Vilken ögonfärg har du: Blue
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Vet inte.
Biter du på naglarna: Nu som då
Hur ofta tränar/motionerar du: Mer sällan andra sporter än ridning. Men vissa säger ju att det inte är en sport! *stryk sku ni bööv!!!*
Senaste låt du hörde: Haha, just på Chasing cars. Den är för bra.

Och nuuuuu sova. Alltför sent, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0