Just say yes, just say there's nothing holding you back

London del 6, söndagen med Madame Tussauds med andra ord.

Ja, ni läste rätt. 2 h. Och längre bak började vi. 3½ timmar stod vi, satt vi, lutade och låg för att äntligen få köpt biljetterna!


Trötta i benen? Nääääääh.

Jag och Emma passade på att pussa kvinnomagneten Robert Pattinson.

Men vad händer?? Oooops.

Cool_girls vi är alltså! Sorry Anna att jag stal din bild men den var helt enkelt mycket bättre en min egen version..

Detta var han.. Öh.. Han hette.. Hitscock? Hitchkokk? Hitschkok? Hitchcock heter han tydligen enligt google. Borde vara förbjudet att heta så komplicerat.

Här har vi lite försmak från Chamber of Horror.... Ni ska få se en kort och halvdålig film också, då jag och Emma blir livrädda för en man, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0