Ohi on

I fredags var vi till vasa för att fira Ohi on. Nu ska jag visa lite bilder jag mer eller mindre förstår.


Pisspaus och en grottmänniska smyger runt tydligen? Huh


Niklas tycker om att vara chaför. Eller så är han sur över att vi firar ohi on då han just skulle in till militären. Hehe


Vad händer här då? Jo jag var upp och ner och skulle ta en bild så man ser ur vilken synvinkel jag såg världen just då.
Smart gjort va?


Men sedan... Eh.. Vad är detta frågan om? Diana??? Förklarningar????


Och detta, vad är dethär för något??? En vimmelbild, ja, en absolut fin vimmelbild ser det ju ut som!

Så, nu vet ni hur fredagskvällen såg ut. Bilderna blev ju bara suddigare och suddigare......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0